Forløpstavler kan hente ut rapporter og statistikk basert på prioritetsfarger som brukes i avdelingen.
Gå til Rapporter-fane
Klikk på Dashboard
Forekomst av brukere med ulike Prioritetsfarger vises i et kakediagram. I tillegg vil en tabell med antall brukere og prosentandel vises ved siden av.Excel-fil: Klikk på den sorte pilen for å laste ned rapporten.
Prioritet i dag per ansvarlig ansatt/gruppe
I denne rapporten kan en se hvordan brukerne er fordelt på de ulike ansvarsrollene og eventuelt grupper i en avdeling.
Avdelingene bruker enten ansvarsrollene Tjenesteansvarlig (TA) / Primærkontakt (PK) eller Saksbehandler (SA) / Saksbehandler 2 (SA2)
Gå til Rapporter-fane
Klikk på Innsikt
Trykk på Status. Velg i meny Per TA eller PK / Per SA eller Per SA2
Hvordan brukerne i de ulike prioritetsfargene er fordelt vises både i et søylediagram og tabell. Hvilke ansatt-id som er ansvarlig vises til venstre. Excel-fil: Klikk på den sorte pilen for å laste ned rapporten.
For å se hvilken tjenestemottaker som harde ulike Prioritetsfargene trykk på tallene i kolonnene
Prioritet – brukerdøgn i en periode
Klikk på Historikk på meny til venstre. Første visning er siste 4 måneder.
Velg hvilke måneder som skal vises ved å klikke på Fra og med/Til og med – Klikk Velg
Antall brukerdøgn i de ulike Prioritetsfargene vises som søylediagram og som tabell med antall brukerdøgn og prosent i kolonner per måned. Excel-fil: Klikk på den sorte pilen for å laste ned rapporten.
For å se resultater pr døgn: Klikk på pennen og velg datoer i kalender
Prioritetsfarger – Sammenligne perioder
Klikk på Sammenligning på meny til venstre.
Velg 2 periode som skal vises ved å velge fra kalendermeny – Klikk Velg
Rapporten vises i både søylediagram og tabell pr prioritetsfarge og per måned. Excel-fil: Klikk på den sorte pilen for å laste ned rapporten.
For å se resultater pr døgn: Klikk på pennen og velg datoer i kalender