Forbedringer
VKP
- Timeout for spørringer er utvidet til 4 minutter for å kunne håndtere store og komplekse avdelinger
- Tjeneste sluttdato kan ikke være før startdato. Lifecare API V2 (Gerica) sender dato 01.01.0001 når det ikke er noen sluttdato i stedet for blankt felt slik det var løst i Lifecare API V1.
- Dersom noe feiler med én eller flere brukere skal ikke dette påvirke oppdateringen av resten av avdelingen.
Client API for IKOS mobil app
IKOS mobil app slippes i nytt design. Appen vil inneholde oppgavefunksjonalitet og generelt forbedrede funksjoner rundt brukeroppfølging med sjekklister. Denne vil bli tilgjengelig for nedlastning i Google Play. Mer informasjon sendes ut når appen slippes.
- APIet for appen er oppdatert med ny funksjonalitet for ansvarspersoner, grupper, prioritet og sentrale sjekklister.
Rettigheter
- Avdelingsleder har nå rettighet til å redigere fokustavleoppsettet
Feilretting
- Kartleggingsrapport manglet informasjon om sentrale sjekklister som var utført på en annen avdeling før “iverksatt dato” på aktuell avdeling.
- Korrigert rettighetstabell for redigering av oppgaver.