Velge inn Sjekklister/Hendelse/Teller
Avdelingens sjekklister, tellere og hendelser kan legges inn som egne kolonner på Fokustavlen.
Det er IKOS systemadministrator som har rettighet til å gjøre endringene.
- Gå til Avdelingsfanen og underfane Fokustavleoppsett (Bilde 1)
- Trykk “Ny Sjekkliste/Hendelse/Teller”
- Velg relevant sjekkliste, teller eller hendelse fra rullegardin. Det er mulig å søke opp navnet på disse
- Trykk Lagre
- For å slette en sjekkliste trykk på søppelbøtten og Lagre
- Skru på/av knappen “Vis ansvarlige personer på fokustavlen” for å vise/fjerne kolonnen for TA/PK eller SB/SB2 i Fokustavlen (Bilde 2)
- Sjekklisten med symbolet med teller streker indikerer at dette er en teller
Endre rekkefølgen av kolonnene på Fokustavlen:
- Klikk og dra relevant sjekkliste dit du ønsker den skal være på Fokustavlen (Bilde 3)
- Trykk Lagre