Organiser rekkefølge på sjekklister på brukerkortet

Det er mulig å endre rekkefølgen på sjekklistene i forløpene under Avdelingsoppsett. De sjekklistene du vil ha på toppen av brukerkortet kan du velge inn her og sortere i den rekkefølgen du ønsker. Øvrige sjekklister på brukerkortet vil bli liggende som før. OBS: Sorteringen som blir gjort under Organiser sjekklister vil være synlig på brukerkortet, men ikke på Avdelingsoppsettet.

  1. Gå til Avdelingsfanen og underfane Organiser sjekklister (Bilde 1)
  2. Trykk “Ny sjekkliste”
  3. Velg inn sjekklister som du ønsker å sortere rekkefølge på fra rullegardinsliste. Det er mulig å søke opp navnet på sjekklisten
  4. Du kan endre rekkefølgen ved å dra sjekklisten opp eller ned
  5. For å slette en sjekkliste trykk på søppelbøtten
  6. Trykk Lagre

Riktig rekkefølge vises på Brukerkortet – ikke under Avdelingsoppsett.

Bilde 1
1 Comment
Collapse Comments
Maren Tunheim Bredesen 09.10.2023 at 12:00 pm

Super funksjon for forløpstavler uten frister.
Ønskelig at det kun er lister som er valgt inn fra avdelingsoppsettet som kommer opp her, samt at de da endrer rekkefølge under “avdelingsoppsett” i tillegg. 🙂

Leave a Comment

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.