- Gå til Rapporter-fanen
- Klikk på Innsikt
- Scroll ned til Gjennomstrømning av tjenestebrukere. Excel-fil: Klikk på den sorte pilen for å laste ned rapporten.
- Velg Periode/måned i kalendermeny. Klikk Velg
Rapporten vises i tabell.
5. Det blir tatt ut rapport på:
- Start aktive = Aktive tjenestemottakere ved starten av perioden/måneden
- Slutt aktive = Aktive tjenestemottakere ved slutten av perioden/måneden
- Nye = Antall brukerdøgn Tjenestemottakere som er aktivert 1 gang i perioden
- Reinnleggelser = Antall brukerdøgn tjenestemottakere er aktivert med enn en gang i perioden/måneden.
- Pauset = Antall brukerdøgn tjenestemottaker er i status pause i perioden/måneden
- Arkivert = Antall tjenestebrukere som er arkivert i perioden/måneden
- Stoppet = Antall tjenestebrukere som er satt i status avsluttet i perioden/måneden.
6. Rapporter samlet for hele perioden
7. Rapporter inndelt pr måned.