Overfør bruker til annen avdeling

Avdelinger kan overføre brukere til andre avdelinger ved å:

1.Gå til brukerkortet til tjenestemottaker

2. Klikk på blå burgermeny under “Overførte tjenester” (Bilde 1)

Bilde 1

3. Under Overføringer, velg “Legg til ny avdeling” (Bilde 2)

Bilde 2

4. Velg riktig avdeling fra rullegardinliste (Bilde 3)

5. Velg riktig tjeneste fra rullegardinliste

6. Bruk kalenderen og sett inn riktig dato for Tildelt (Bilde 3)

Bruker vil legge seg som inaktiv grå på mottakeravdeling.

7. Klikk Lagre

Bilde 3

7. På Brukerkortet vil det under “Overførte tjeneste” stå hvilke avdelinger bruker er overført til (Bilde 4). Merk: Det vil ikke stå dersom andre avdelinger har overført samme bruker til andre avdelinger.

Bilde 4

Mottak av overførte brukere

  1. På Brukertavlen i mottakeravdelingen vil bruker ligge som inaktiv grå (Bilde 1)
Bilde 1

2. Klikk på bruker for å komme til Brukerkortet

3. I personaliaboksen vil det stå TILDELT i stedet for aktiv. Trykk på TILDELT (Bilde 2)

Bilde 2

4. Sett inn iverksatt-dato (Bilde 3) og trykk Lagre

Bilde 3

5. I personaliaboksen vil det stå AKTIV og brukeren vises ikke lenger som inaktiv grå i Brukerkortet. Under oppfølgning vil det vises resultat på sentrale sjekklister som allerede er utfylt i avsenderavdelingen (Bilde 4).

Bilde 4
Post a comment

Leave a Comment

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.