Leksjonen er anbefalt for ledere, superbrukere og IKOS systemadministratorer i avdelinger som skal starte med IKOS.
Alle
Oppgave:
Drøft hvilken sjekklister dere ønsker å bruke i avdelingene.
Med “sjekklister” mener vi alle sjekklister og kartlegginger på IKOS-tavlen og Brukerkortet. Diskuter hvilke sjekklister som kan være aktuelle for avdelingen. Hva følger avdelingen opp i dag?
Systemadministratorer
Oppgave 1:
Ta leksjonen “Opprett ansatt i avdeling” under Kurset «Avdelingsoppfølging»:
Oppgave 2:
Ta kurset «Systemadministrasjon del 1»
Kurs del 1: IKOS Systemadministrasjon
Ledere
Oppgave:
Ta leksjon “Opprett ansatt i avdeling” under Kurset «Avdelingsoppfølging»
Superbrukere
Oppgave 1:
Ta leksjon «Opprett ny bruker manuelt» fra kurset «Brukeroppfølging»
Oppgave 2:
Ta kurs «Beskjeder og oppgaver»
Kurs: IKOS Beskjeder og Oppgaver