2. veiledning: Avdelingsoppsett

Veiledningen er obligatorisk for IKOS systemadministrator og ledere, og er anbefalt for superbrukere i avdelinger som skal starte med IKOS.

Før veiledningen har deltakerne

  • Gjennomført foregående leksjoner.

Agenda på 2. veiledning

  • Brukeroppfølging er testet i Demo-avdeling: Hvordan gikk det? Har du noen spørsmål?
  • Systemadministrator logger på IKOS.
  • Veiledning om leders arbeidsområde i IKOS: Avdelings-fanen. Her legger man inn ansatte, gir dem tilganger, ser avdelingsspesifikasjoner, velger sjekklister og setter opp avdelingens Fokustavle.
  • Praktisk arbeid med avdelingsoppsett i faktiske avdelinger: Valg av sjekklister og oppsett av Fokustavlen.
  • Vi snakker om sjekklister som burde være felles og deles med andre avdelinger.

Post a comment

Leave a Comment

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.